Siła bestii!

Pewnego razu wstałem rano z okropnym bólem głowy, a miałem jechać na uczelnie. W tym dniu miałem mieć poważną prezentacje, lecz ból rozpraszał mnie nawet w najprostszych czynnościach. Wszystko leciało mi z rąk, majaczyłem głupoty oraz byłem okropnie zmęczony i senny.

Nagle w kieszeni znalazłem 5 zł. Zastanawiałem się, mimo bólu, co mogę zrobić z tak niewielką kwotą. Stać mnie było jedynie na gumę do żucia lub ewentualnie słodkiego, czekoladowego batona. Mniam. Lecz przez moją głowę nie miałem nawet apetytu, więc postanowiłem wypić coś co by chociaż trochę pobudziło mój umysł do pracy i skupienia

W przerwie między wykładami poszedłem do Tesco. Sklep znajdował się niedaleko mojej uczelni, więc postanowiłem pójść tam na piechotę. Wszedłem na dział z napojami oraz alkoholami i moją uwagę przykuła czarna, wysoka puszka z zielonym wzorem w kształcie pazurów. Powiedziałem pod nosem, że spróbuję wypić ten napój energetyczny. Zapłaciłem i wróciłem na uczelnię.

Gdy usiadłem w ławce, postawiłem napój na stole i go otworzyłem. Nie trwało to długo, jak go wypiłem całego. Po wypiciu ból głowy prawie ustał, humor mi się poprawił i gdy wróciłem do domu miałem energię na wykonanie wielu prac domowych np. Sprzątaniu, wrzuceniu węgla oraz koszeniu trawy. 

Możecie podejrzewać o jaki napój chodzi. Oczywiście Monster Energy®. To nieokiełznana siła, która przepełnia nas energią oraz chęcią do życia. Warto wypić napój, nawet ze względu na zawartość w nim kofeiny by pobudzić organizm do ważnych czynności wykonywanych w ciągu dnia.



Polecam z całego serca, 
Wyjątkowa siła i wyjątkowy smak!

Pisał do Was, 
SirWilnik 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najtrudniejszy instrument!

Czym jest horror?